Jouw partner in

bank & verzekeringen

persoonlijk contact en vlotte follow-up

Bij Alitos ben je geen nummer, maar spreken we je liefst onmiddellijk met je (voor)naam aan. Natuurlijk werken ook wij met dossiers en systemen, maar onze eerste prioriteit is onze persoonlijke aanpak. Dat werkt én praat makkelijker. Jij voelt je thuis bij ons en krijgt het gevoel dat je wordt gehoord.

Direct contact, ook telefonisch

Krijg jij het ook op je heupen van die eindeloze belmenu’s waarin grote bedrijven vaak uitblinken? Wij ook. Net daarom krijg jij meteen iemand aan de lijn als je ons belt. In onze twee kantoren in Baal en Haacht tref je tijdens de kantooruren altijd meteen een van onze medewerkers die jou meteen verder helpt. Geen beter voorbeeld om onze persoonlijke aanpak in de verf te zetten.

Jij kent ons, wij kennen jou

Vandaag centraliseren vele bank- en verzekeringskantoren hun activiteiten naar de grotere steden. Het gevolg: een toenemende anonimiteit. Heb je een probleem? Dan bel je naar een callcenter waar je een van de vele bellers bent. Het is vaak ook moeilijk om uit te vissen wie jouw dossier behandelt. Even langslopen bij je contactpersoon is al helemaal onmogelijk.

Bij Alitos maken we de omgekeerde beweging. Want wij investeren meer dan ooit in een persoonlijk contact met al onze bank- en verzekeringsklanten. Een Crelan-bankrekening openen, doe je makkelijk in één van onze kantoren. Een betaling uitvoeren, of verzekeringsdocumenten binnenbrengen? Onze deuren staan voor je open.

Zo leer jij ons kennen, en wij jou. Want zeg nu zelf, een aangenaam contact met je vaste contactpersoon die je met je voornaam aanspreekt, is toch veel leuker? En het werkt ook makkelijker. Snel even langskomen om enkele documenten te ondertekenen of je vragen stellen via e-mail? Bij Alitos zijn we altijd flexibel.

Adviseur van Alitos Vlaanderen schudt de hand van een ondernemer na een bespreking over brandverzekering.

Vlotte e-mailbehandeling

We garanderen een vlotte behandeling van je e-mail. En dat merk je meteen. Kunnen we je vraag niet meteen beantwoorden? Dan krijg je heel snel een stand van zaken in je mailbox. Geen ellenlange wachttijden dus waarbij je zelf moet raden of je vraag wel duidelijk is.

Die vlotte communicatie is een van de fundamenten van onze bedrijfsfilosofie. Jij mag rekenen op een open en eerlijke communicatie, de beste garantie op tevreden klanten die hun bank- en verzekeringszaken in de handen geven van een partner die ze vertrouwen.

Jouw Alitos-garanties op een rij

Bij Alitos ben je veel meer dan een (dossier)nummer. Je kiest voor een bank- en verzekeringsspecialist met een persoonlijk karakter die naar je luistert en je oplossingen aanbiedt op jouw maat. Bij ons geen ellenlange wachttijden, maar wel een efficiënte en snelle service!

Persoonlijk en dichtbij

Zit je met een bank- en/of verzekeringsvraag? Dan kun je rekenen op onze volledige aandacht. We nemen de nodige tijd om naar je verhaal te luisteren en ontvangen je daarvoor graag in een van onze kantoren in Haacht of Baal. Leed je schade? Dan komen we zo snel mogelijk bij je langs voor een efficiënte expertise en zorgen we voor een vlotte voortgang van je dossier.

Alitos is altijd bereikbaar en dat op de wijze die jij verkiest. Telefonisch, via WhatsApp of livechat, of gewoon face to face door langs te komen in een van onze kantoren? Bij Alitos staan we altijd voor je klaar.

Advies op klantniveau verzekerd

Bij Alitos staan jij en je behoeften centraal. Standaardoplossingen zijn daardoor uit den boze. We werken samen met meerdere verzekeringsmaatschappijen en bieden je de oplossing aan die het beste overeenkomt met jouw wensen en behoeften. Zo ervaar je meteen de grote troef die een verzekeringsmakelaar jou biedt.

Naast de klassieke bank- en verzekeringszaken bekijken we je financiële situatie graag ook ruimer door rekening te houden met de fiscaliteit errond.

Luisterend oor

Een goede oplossing begint altijd bij een luisterend oor. En dat vind je gegarandeerd bij Alitos. Onze medewerkers gebruiken hun expertise in bank- en verzekeringszaken om je de oplossing voor te stellen die het best beantwoordt aan jouw financiële noden.

Snel en efficiënt

Stel je ons een vraag? Dan mag je rekenen op een snelle en efficiënte behandeling. Binnen de 24 uur krijg je van ons een eerste reactie, zodat je weet dat we bezig zijn met een oplossing voor je vraag.

Neem contact met ons op

Meer weten over het Crelan-bankaanbod of op zoek naar een onafhankelijke verzekeringsspecialist die jouw verzekeringsportfolio beheert en al je dossiers persoonlijk opvolgt? Neem dan snel contact op met Alitos, jouw bank- en verzekeringsspecialist om de hoek.

Tijdens onze loketuren kan je langskomen zonder afspraak te maken. Buiten onze loketuren werken we op afspraak tussen 9u en 19u van maandag tot vrijdag en tussen 9u en 12u op zaterdag.

Telefonisch en (binnenkort) via chat zijn we altijd bereikbaar tussen 9u en 18u van maandag tot vrijdag.

De loketuren voor jouw kantoor (zonder afspraak)

Office Hours
Kantoor Baal
Ma 9u – 12u30
Di 15u – 18u
Vr 9u – 12u30
Kantoor Haacht
Ma 13u30 – 16u30
Wo 13u30 – 16u30
Do 9u – 12u30

Wij werken ook op afspraak van maandag tot vrijdag tussen 9u en 19u en op zaterdag van 9u tot 12u